Naar inhoud

Van Lanschot Bankiers kiest voor Siebel Finance

Van Lanschot Bankiers gaat Siebel Finance, de op de financiële sector gerichte customer relationship management (CRM) oplossing van Siebel Systems, gebruiken. Met deze oplossing wil de bank meer cross-selling aan bestaande klanten gaan doen.

Lanschot

‘Om onze groeidoelstellingen te kunnen halen, hadden wij vooral behoefte aan een systeem voor sales support dat het ons mogelijk zou maken om tot cross-selling aan bestaande klanten te komen en dat ons bovendien zou helpen bij het winnen van nieuwe klanten. Daarom hebben we besloten onze front-office systemen op te waarderen. Daarnaast is de financiële wereld steeds complexer geworden met een toenemend aantal producten en communicatiekanalen tussen klant en bank, en almaar ingewikkelder wetten en regels De bank besloot ook daarom dat zijn adviseurs over de nieuwste generatie CRM-functionaliteit moeten kunnen beschikken zodat zij een volledig begrip kunnen ontwikkelen van de eisen en wensen van klanten.

 

Van Lanschot Bankiers heeft voor een gefaseerde realisatie van zijn CRM-plannen gekozen. De eerste fase heeft betrekking op het realiseren van een volledige kijk op individuele klanten en wordt momenteel al uitgevoerd. In de zomer zal deze fase zijn afgerond. In eerste instantie zal de Siebel-oplossing worden geïntegreerd met het twintig jaar oude back-office systeem van de bank. In 2008 zal dit legacy-systeem echter worden vervangen en zal de functionaliteit drastisch worden uitgebreid. Medio dit jaar zullen zevenhonderd medewerkers, verspreid over diverse filialen, de software gebruiken.

Momenteel is deze website in ontwikkeling. Heeft u een opmerking, laat het ons weten. Stuur een e-mail naar service@customertalk.nl
Sluit
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie