Naar inhoud

Vernieuwde MijnKPN-app geeft klant meer controle over abonnement

KPN's eigen app-afdeling brengt vandaag een update uit voor de MijnKPN-app. Met de update krijgen klanten meer controle over hun abonnement. De app-afdeling is verantwoordelijk voor alle mobiele applicaties van de telecomprovider. De functionaliteit van de app is in lijn gebracht met de selfservice-strategie die het bedrijf hanteert. Daarom biedt de vernieuwde app klanten meer selfservice-opties.

Selfservice-strategie

Paul van Arendonk, marketingmanager KPN Apps, licht deze strategie toe. “Met deze update geven we klanten meer controle over hun abonnement. Dit past in onze selfservice-strategie, waarin de MijnKPN-app een belangrijk onderdeel is. Ons doel is dat onze klanten straks zelf zoveel mogelijk via de app kunnen regelen. Later dit jaar komen we met meer functionaliteiten die klanten nóg meer controle geven.”

Zelf regelen via app

Klanten gaven aan dat ze zelf de iTV-pincode willen wijzigen waarmee ze films huren en sportwedstrijden kopen. Voorheen kon dit alleen op de computer, nu is dit ook mogelijk met de app. Een ander voorbeeld van meer controle is de mogelijkheid om e-mailinstellingen te wijzigen. Klanten kunnen nu nieuwe e-mailaccounts aanmaken en verwijderen. Ook is het mogelijk geworden om via de app een nieuwe bankrekening door te geven.

Inloggen met vingerafdruk

Tot slot is de Android-app van MijnKPN makkelijker in gebruik geworden. iPhone-gebruikers konden al gemakkelijk en veilig inloggen met een vingerafdruk. Dit kan nu ook met de Android-app. De telefoon heeft daarvoor wél een vingerafdruksensor nodig. De vernieuwde app is te downloaden in de Google Play Store en Apple App Store.

Meer informatie over de nieuwe functies vind je in een blogpost op de website van KPN.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie