Naar inhoud

Vertrouwen van de klant basis voor succes

De wereld verandert. Dat horen en ervaren we elke dag. Mondige consumenten, meer transparantie en nieuwe disruptieve concurrenten maken ons werk complexer. Maar deze elementen bieden  tegelijkertijd veel meer kansen. Het inspelen op de menselijke factor vraagt om inzichten, gedrag en een gerichte en degelijke aanpak in onze marketing- en communicatiestrategie. En zeker ook in ons ondernemen. Een unieke workshop geeft jou de juiste handvaten.

Klanten veranderen

Klanten zijn mensen. Jij en wij zijn mensen. Dat betekent dat er in een transactie, business-to-business en business-to-consumer, altijd een menselijke factor zit. Hebben we die wel goed in beeld? Staan we in de dagelijkse praktijk wel voldoende stil bij alle kansen die op ons afkomen? De rol van de ondernemer om de klant in deze verandering met succes te werven en te behouden dient een speerpunt in de strategie te zijn.

Vertrouwen is de basis voor succes

Kijk maar naar jezelf:

Waarom koop je bij een bepaalde leverancier?

Waarom koop je een bepaald merk?

Waarom werk je graag samen met een interne of externe partner?

Het antwoord ligt meer voor de hand dan je denkt. De basis is vertrouwen. Bij een beter en groter vertrouwen is de kans op succes groter.

Inspelen op de kansen

Onder het motto “Bouwen aan Vertrouwen” stap je in de achtbaan van de veranderende wereld. Je ervaart en voelt je letterlijk in welke mate jij en je organisatie klaar zijn om in te spelen op de kansen. Kansen om klanten te werven en te behouden. Inspelen op de kansen van vandaag en morgen.

De basis voor jouw succes

Het uitgangspunt is dat de kennis van jouw organisatie, jouw doelgroepen en jouw markt bij jezelf zit. Met deze workshop wordt de eerste stap gezet om een fundament te leggen voor het vergroten van het succes op basis van vertrouwen. De volgende onderwerpen komen aan de orde:

Hoe ziet het speelveld eruit?

Hoe kun je vertrouwen, reputatie en belofte met elkaar verbinden?

Wat is de relatie tussen vertrouwen, reputatie en belofte en je huidige strategie?

Welke elementen zijn dan de sleutelfactoren voor jouw succes?

Aan de slag met de beloftensafari!

De aanpak van de workshop

Deze workshop geeft je de elementaire grondbeginselen op basis van de kennis en inzichten van de trainers. Deze worden gekoppeld aan je eigen ervaringen. Aan het eind van de sessie ga je naar huis met een duidelijk zicht op je kansen waarbij vertrouwen, belofte en reputatie een degelijke basis van je strategie vormen. Het programma wordt verzorgd door Stephan Fellinger en Joost Schrage van De Zaak van Vertrouwen. Zij brengen hun expertise en jarenlange ervaring in en zorgen dat iedereen persoonlijk aandacht en feedback krijgt.

Nog enkele plaatsen beschikbaar

Deze gratis workshop is op donderdag 15 oktober 2015 van 09.30 uur tot 12.30 uur. Plaats van handeling is Beeckestijn Business School, Leusderend 30 in Leusden. Aan de sessie kunnen maximaal 25 mensen deelnemen. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Mis deze unieke kans niet en meld je vandaag nog kosteloos aan. Dit doe je door eenvoudig een bericht te sturen naar service@customertalk.nl.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie