Naar inhoud

VLOG: De gave belevingen van drie klantgerichte marketeers

Voorafgaand aan de presentatie van het boek 'Kloteklanten 3.0' van Egbert Jan van Bel, zitten drie klantgerichte marketeers aan een tafel om hun ideeën over CustomerTalk te delen. Want de bijdragen van Sydney Brouwer, Feike Cats en Frans Reichardt zijn natuurlijk bijzonder welkom op dit platform. Het is een stortvloed aan suggesties die de revue passeren. Niet alleen inhoudelijke onderwerpen komen ter tafel, de heren bespreken ook de verschillende contentvormen.

Naast het geduldige geschreven woord worden ook de eigentijdse podcast en de krachtige video besproken. De heren gedragen zich echter niet als stuurlui aan wal en gaan na het overleg direct aan de slag. Het resultaat? Een vlog van drie heren die hun persoonlijke, bijzondere belevingen als klant met ons willen delen. Een ding is duidelijk: plezier hebben in je werk is nog steeds een sterk onderschat fenomeen.

Vlog met van links naar rechts Frans Reichardt, Feike Cats en Sydney Brouwer

Sydney Brouwer heeft onlangs het boek 'Klantgericht leiderschap' op de markt gebracht. Feike Cats is onder andere eigenaar van het adviesbureau Houden van Klanten en auteur van 'Verleuken kan iedereen'. Klantenfluisteraar Frans Reichardt is naast een veelgevraagd spreker op uiteenlopende evenementen ook voorzitter van het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO).

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie