Naar inhoud

VLOG: De marketingorganisatie van de toekomst

Er zijn genoeg uitdagingen die maken dat we op een andere, nieuwe manier tegen de marketingfunctie aankijken. En dus ook tegen de organisatie van die marketingfunctie. Boekenkasten zijn er volgeschreven over ‘de marketing van de organisatie’, of haar producten en diensten, maar er is veel te weinig aandacht voor ‘de organisatie van de marketing’. In te veel organisaties zijn de rol en verantwoordelijkheid van de marketingfunctie nauwelijks mee veranderd met de marktomstandigheden. Dientengevolge zijn niet de juiste competenties aanwezig en evenmin de juiste verantwoordelijkheden ingevuld. Dus worstelt de marketingmanager ermee om zijn invloed op effectieve en efficiënte wijze te doen gelden.

Deze worsteling met de organisatie van de marketing is de aanleiding geweest voor het schrijven van het boek ‘De marketingorganisatie van de toekomst’. Een toelichting in beeld en geluid.

De auteur is als expert customer engagement & customer excellence verbonden aan H3ROES. Met zijn boek 'De marketingorganisatie van de toekomst' heeft hij de 'PIM Marketing Literatuur Prijs 2017' gewonnen.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie