Naar inhoud

Volgende generatie software voor de digitale transformatie

Vertrouwen in digitale transformatie staat voor de ultieme test. Volgens marktonderzoeksinstituut IDC besteden bedrijven dit jaar 1.300 miljard dollar aan de digitale transformatie. Uit veel onderzoeken blijkt echter dat maar liefst 80 procent van de projecten op het gebied van digitalisering jammerlijk mislukt. Bij de projecten die het wel halen, zijn de geleidelijke verbeteringen meestal diep verborgen in geïsoleerde organisatorische silo´s. Dit kan innovatie vertragen en leiden tot inconsistente klantbelevingen met onvoldoende commercieel succes.

In dat licht heeft softwareleverancier Pegasystems deze week tijdens Pegaworld in Las Vegas de lancering bekendgemaakt van Pega Infinity, de volgende generatie software voor de digitale transformatie. Dankzij een aantal belangrijke verbeteringen kunnen bedrijven met deze oplossing de digitale transformatie binnen alle bedrijfsgeledingen versnellen en hiermee de verwachtingen van hun klanten overtreffen.

In totaal verzorgt de nieuwe oplossing de klantinteracties met 1,5 miljard consumenten van ‘s werelds meest succesvolle merken en is het in deze sector het enige geïntegreerd digitaal platform dat front-end-klantbeleving verbindt met back-end-procesautomatisering. Verbeteringen in digitale procesautomatisering (DPA) en nieuwe mogelijkheden in customer engagement zorgen dat silo´s verdwijnen, digitale transformatieprocessen versnellen en organisaties daadwerkelijk disruptief kunnen zijn.

De nieuwe features van het platform zijn:

Engage ongelimiteerd

  • Zelf-optimaliserende door AI-gestuurde marketingcampagnes. Met behulp van Pega´s artificial intelligence (AI) versnelt de nieuwe zelf-optimaliserende campagnetoepassing Pega Marketing een-op-een marketing door automatisch voor iedere marketingcampagne de beste doelgroep en de beste aanbieding te kiezen. Het systeem optimaliseert zelf, in real-time, aanbevelingen voor bepaalde strategieën zodra de laatste resultaten zijn verwerkt. Dit leidt tot aanzienlijk hogere conversies, minder kosten en snellere resultaten.
  • Dynamische klantinterfaces. Pega biedt een aantal dynamische userinterface-templates (UI) waarmee klanten, via elk kanaal, snel gerichte digitale consumentervaringen kunnen realiseren – van het openen van een nieuwe rekening tot het afhandelen van bepaalde klantproblemen. Dit geldt ook voor uitbreidingen van Pega´s no-code-UI-ontwikkeltools en op REST-gebaseerde API´s die tools van derden integreren.

End-to-end-automatisering

  • Alle nieuwe licenties bevatten robotautomatisering. Pega Robotic Automation en Pega Robotic Desktop Automation zijn nu inbegrepen bij elke nieuwe Pega-applicatie en Pega Platform-licentie. Pega is hiermee de enige CRM- en DPA-leverancier die robotautomatisering aanbiedt als standaardfunctie zonder extra kosten. Daarnaast wordt Pega Workforce Intelligence opgenomen in alle nieuwe Pega-toepassingen en Pega Platform-licenties, voor de duur van één jaar en voor maximaal 250 gebruikers.
  • Uitgebreide bot-bibliotheek. Alle Pega-klanten hebben nu toegang tot een bibliotheek met voorgebouwde bots die tijd besparen bij algemene dagelijkse handelingen zoals het opstarten van applicaties, gespreksafhandeling, taakautomatisering en e-mailverwerking.
  • Verbeterde virtuele assistent voor e-mail met OCR. Pega komt met nieuwe Optical Character Recognition (OCR) capabilities for Pega Intelligent Virtual Assistant for Email. Dit zorgt voor betere automatisering van e-mail-workflows door PDF's en andere bijgevoegde documenten te lezen en automatisch de relevante gegevens in het juiste Pega-dataveld in te voeren.

Gebouwd voor verandering

  • Blockchain Kit voor Ethereum. Pega Blockchain Innovation Kit biedt downloadable proof of concept (POC) templates waarmee banken kunnen aantonen hoe blockchain integreert met Pega Know Your Customer (KYC) en Pega Client Lifecycle Management (CLM) onboarding software. Pega-klanten kunnen het dataverkeer testen van klant-onboarding-gegevens van en naar Ethereum, een van de belangrijkste blockchain-technologieën.
  • Open drag-and-drop-integratie met RPA-bot-connectoren. Met de nieuwe Integration Designer kunnen klanten Pega-apps koppelen aan andere diensten, systemen en gegevensbronnen met een eenvoudige drag-and-drop-interface, hard-code-connectoren binnen de apps zijn niet meer nodig. Het behandelt gerobotiseerde procesautomatisering-bots (RPA) ook als connectors, waardoor ze eenvoudig kunnen worden hergebruikt op plekken waar API’s voor bepaalde databronnen niet bestaan.
  • Geautomatiseerde end-to-end-testfunctie. Pega heeft de Automated Testing Suite uitgebreid met de toevoeging van een UI-testfunctie. Voor het eerst kunnen klanten geautomatiseerd testen vanaf het logisch niveau naar UI-niveaus binnen zowel de oorspronkelijke Pega-apps, als binnen third-party testomgevingen.
  • Gratis cloud-gebaseerde AI-gestuurde app-optimalisatie. Vanaf nu zijn alle licenties standaard voorzien van Pega Predictive Diagnostic Cloud, waardoor de werking van Pega-apps in Pega Cloud Services of een andere cloud-service van de klant zonder extra kosten worden geoptimaliseerd.

Daarnaast kunnen individuele gebruikers met nieuwe Pega Studios hun overzicht in Pega Infinity personaliseren op basis van digitale transformatietaken die ze willen afronden. Deze gebruikersprofielen voorzien individuele gebruikers van een scherm met de juiste tools, features en functionaliteiten, afgestemd op elke gebruiker en zijn of haar functionele rol. Deze studio´s omvatten App Studio voor low-code- of no-code-ontwikkeling, Developer Studio voor het schalen van apps en componentontwikkeling, Prediction Studio voor de ontwikkeling van voorspellingen en inzichten en Admin Studio voor beheer, systeeminstallatie, beveiliging en DevOps.

Pega Infinity is de enige oplossing die customer engagement en digital procesautomatisering (DPA) binnen één enkel platform verenigt, waardoor organisaties hun digitale transformatieproces wereldwijd kunnen inzetten. Pega´s CRM-suite van customer-engagement-applicaties voor marketing, sales en customer service gebruikt AI om te kunnen inspelen op klantbehoeften en hen te voorzien van next-best actions gedurende de hele customer journey. Door klanten te voorzien van de juiste boodschap, op het juiste moment, via elk willekeurig kanaal, kunnen Pega-klanten hun klanttevredenheid verbeteren en de customer lifetime value vergroten. Pega-apps zijn gebouwd op het Pega-platform, de meest geavanceerde no-code-applicatieontwikkeling in deze sector, dat kan worden gekoppeld aan bestaande systemen, processen binnen de hele organisatie automatiseert en uitstekende prestaties levert in customer engagement en op operationeel niveau. Pega´s model-driven architecture leidt tot een verhoogde inzetbaarheid, snellere iteraties en lagere ontwikkelkosten.

“De meeste organisaties kunnen zich simpelweg niet snel genoeg aanpassen aan de huidige, bijna constante dreiging van disruptie”, stelt Alan Trefler, oprichter en chief executive officer van Pegasystems. “Pega Infinity verlost organisaties van de opgelegde beperkingen van veel hedendaagse software middels het enige verzamelplatform dat speciaal is gebouwd om organisaties over alle silo´s heen te verbinden en als ondersteuning op veranderingen binnen de gehele onderneming. Hierdoor kunnen bedrijven hun transformatie versnellen en zich op hun eigen voorwaarden met hun klanten verbinden, vandaag en in de toekomst.”

De aankondiging is gedaan op Pegaworld, waar meer dan 5.000 businessprofessionals in het MGM Grand in Las Vegas bijeen zijn geweest om te horen hoe toonaangevende bedrijven hun organisaties transformeren met behulp van Pega-oplossingen.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie