Naar inhoud

Volvo plaatst Facebook fans op groot digitaal billboard langs snelweg

Autofabrikant Volvo gaat de naam en profielfoto van Facebook fans verwerken in een reclameboodschap die vertoond wordt op een digitaal billboard langs de snelweg A13. Consumenten kunnen zich aanmelden via een applicatie op de Facebookpagina van het automerk. De actie is onderdeel van een landelijke campagne waarin het persoonlijke aspect van het nieuwe model Volvo V40 benadrukt moet worden.

Automerk Volvo gaat zijn fans op het sociale netwerk Facebook een grote rol laten spelen in een nieuwe reclamecampagne voor hun nieuwste automodel. Zo kan een geïnteresseerde fan met de naam Piet zich via een Facebook-applicatie aanmelden voor de actie. Na aanmelding kan de fan zien hoe de autofabrikant zijn profielfoto in combinatie met een afbeelding van het nieuwe automodel en de tekst: “It’s you, Piet!” op een digitaal billboard langs de snelweg A13 plaatst. 

De billboard-actie is onderdeel van een landelijke campagne die de mogelijkheid om de nieuwe auto aan eigen persoonlijke wensen aan te passen, moet benadrukken.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie