Naar inhoud

Webinar: De digitale transformatie van de customer service

Tijdens de COVID-19-pandemie hebben meer en meer klanten omnichannel-ondersteuning en op maat gemaakte belevingen gevraagd en zelfs geëist. Tegelijkertijd hebben klantenserviceafdelingen moeite om te voldoen aan de verwachting dat verzoeken op een gepersonaliseerde, tijdige en nauwkeurige manier worden opgelost. De actuele vraag is dan ook of hyperautomatisering kan bijdragen aan het creëren van naadloze klantervaringen in een contactcenter.

Op die vraag gaan Huw Williams, global contact center practice director bij softwarebedrijf UIPath, en Sandra van Maarseveen, head of customer care and operations bij energieleverancier Eneco, uitgebreid in tijdens het webinar ‘Transform Your Contact Center Operations’. Dit virtuele event vindt plaats op dinsdag 17 november 2020 van 14.00 tot 15.00 uur. De organisatie is in handen van UIPath in samenwerking met de Nederlandse Customer Contact Management Association (CCMA).

Digitale transformatie klantenservice

Voordelen van automatisering van contactcenters:

  • verbetering klantervaring en medewerkersbeleving;
  • verkorting gemiddelde verwerkingstijd;
  • verbetering nauwkeurigheid en naleving regelgeving.

Belangrijkste aandachtpunten tijdens dit webinar:

  • hoe hyperautomatisering de operationele activiteiten in een contactcenter transformeert;
  • op welke wijze hyperautomatisering end-to-end-automatisering mogelijk maakt;
  • hoe je legacy-systemen integreert met moderne technologieën als Amazon Web Service (AWS) en Druid-chatbots.

Huw Williams en Sandra van Maarseveen praten je tijdens dit webinar bij over de betekenis van hyperautomatisering en robotic process automation (RPA). Ze vertellen jou op welke manier het UIPath Enterprise Automation Platform, dat specifiek is gebouwd voor deze automatiseringsvormen, contactcenters kan helpen om klanten effectiever en flexibeler te bedienen – met als ultieme doel de klantbeleving te verbeteren tegen lagere kosten.

Heb je interesse? Meld je dan hier aan voor dit webinar!

Foto: Unsplash

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie