Naar inhoud

Website van Pokon bloeit op

Pokon, leverancier van plantverzorgingsproducten heeft deze maand een nieuwe website gelanceerd waarmee het bedrijf de communicatie vanuit Pokon richting de consument kracht bij wil zetten. Pokon liet het interactiemodel van de website ontwikkelen door het Amsterdamse communicatiebureau Woedend!. Internetbureau Pepperstream werd vervolgens geselecteerd om de ideeën om te zetten in een professioneel webplatform die geschikt moest zijn voor de niet-technisch onderlegde medewerkers van Pokon.

Actualiteit en interactiviteit zijn belangrijke elementen van de nieuwe website. Tips en informatie worden zichtbaar gemaakt op basis van de  belangstelling van de bezoeker. Ook kunnen bezoekers op de button inspiratie klikken om via internet hun eigen plant of tuintje te delen door een foto met begeleidende tekst online te plaatsen. Alle informatie omtrent de producten en diensten van Pokon wordt  centraal beheerd binnen het web content management systeem Smartsite CMS. Voor medewerkers van Pokon is het daarmee ook mogelijk geworden om informatie niet alleen op het internet, maar ook via andere kanalen te publiceren.

Naast het Internet, ontwikkelt Pepperstream ook het intranet van Pokon & Chrysal. Dit intranet wordt zodanig ontwikkeld om de interne bedrijfsprocessen te ondersteunen. Zo wordt er bijvoorbeeld een productbibliotheek met gedetailleerde informatie opgezet en wordt met Smartsite Collaboration Suite de online samenwerking binnen Pokon & Chrysal een ‘boost' gegeven. Met deze oplossing worden virtuele teams samengesteld die werken aan nieuwe innovatieve projecten.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie