Naar inhoud

Wegener DM biedt samen met Unica CRM in Emea

Wegener DM, dienstverlener rond consumentendata en databasebeheer voor direct marketing, heeft een samenwerking aangekondigd met Unica, specialist in Enterprise Marketing Management (EMM). Met deze overeenkomst kunnen klanten van Wegener DM in Europa, Midden-Oosten en Afrika (Emea) gebruik maken van Unica's software voor multichannel campagne- en marketingmanagement.

'Dankzij de samenwerking kunnen we nu ook geïntegreerde multichannelcampagnes aanbieden die worden ondersteund door een foutloos databeheer, expertanalyse en -consultancy', vertelt Bert Smits, CEO van Wegener DM Internationaal, over de wederzijdse aanvulling in het partnership. 'Unica zal ons in staat stellen om de (marketing)communicatie van onze databaseklanten naar een hoger niveau te brengen. Gepersonaliseerde multichannelmarketing is een idee dat ons al een tijdlang bezighoudt. Nu beschikken we echter over een uiterst krachtige marketingtool om dat idee waar te maken. Het gaat om een aantal instrumenten die supersnel en makkelijk bruikbaar zijn, en werken zoals een (direct) marketeer denkt.'

Sylvain Pavlowski, Unica's managing director Emea over de samenwerking: 'Wegener DM is één van de belangrijkste spelers in Europa inzake consumentendata en het beheer van belangrijke en complexe pan-Europese databases zoals Procter & Gamble. Ze hebben een expertise op het gebied van belangrijke grensoverschrijdende projecten - projecten waarvoor onze Affinium EMM software de ideale oplossing is. Dit maakt Wegener DM voor ons tot een sterk Europees bedrijf om een partnerschap meer aan te gaan.'

 

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie