Naar inhoud

WhatsApp het nieuwe medium om lootjes te trekken

Terwijl Sinterklaas gisteren zwaar beveiligd voet op Nederlandse bodem heeft gezet, plaatsen de jeugdige kinderen hoopvol een schoen bij de schoorsteen en piekeren hun ouders over de invulling van de surprise-avond. Gelukkig hoeft tegenwoordig geen plek in de agenda meer gereserveerd te worden om met de hele familie lootjes te trekken, want dankzij de digitale media kan dat gewoon online. En nu kan dat zelfs met behulp van de populairste mobiele applicatie: WhatsApp.

Afspraken via groepsapp

Veel mensen onderhouden hun dagelijkse contacten via WhatsApp. Voor hen is het logisch om ook lootjes te trekken via hun favoriete app. Dat kan nu via Lootjestrekken.nl. De initiatiefnemer voor de surprise-groep hoeft online alleen de eigen naam en een groepsnaam in te vullen. Daarna verstuurt hij of zij de link naar de groepspagina via een groepsapp. Zodra alle deelnemers hun naam hebben ingevuld, worden de lootjes automatisch getrokken. Deze manier van lootjes trekken is handig en snel. De organisator hoeft niet van iedereen een e-mailadres te hebben en mensen zijn gewend om snel te reageren op een WhatsApp-bericht.

Geen fysieke bijeenkomst

Het online lootjes trekken met familie, vrienden, collega's of studiegenoten voor het uitwisselen van cadeautjes met Sinterklaas of Kerstmis, neemt elk jaar in populariteit toe. Dat is niet zo vreemd, want door online, via de website of via WhatsApp, lootjes te trekken, behoren kwijtgeraakte of onleesbare lootjes en onduidelijkheden over afspraken definitief tot het verleden. Een ander groot voordeel is dat mensen niet fysiek bij elkaar hoeven te komen om lootjes te trekken.

Ondersteuning goed doel

Lootjestrekken.nl biedt al 16 jaar consumenten de mogelijkheid om gratis online lootjes te trekken. De lootjes voor Sinterklaas of Kerst kunnen getrokken worden zonder bij elkaar te komen. Via de website kunnen verlanglijstjes worden uitgewisseld en als onderdeel van de voorpret kunnen anoniem vragen worden gesteld. De digitale dienst kiest elk jaar een goed doel waaraan een vrijwillige bijdrage kan worden gedaan. Dit jaar is de Bart de Graaff Foundation het goede doel.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie