Naar inhoud

Yieldivision aan de slag met datawarehouse voor betere campagnes klanten

Online mediabureau Yieldivision wil campagnedata sneller kunnen verwerken om efficiënter en gerichtere advertenties te kunnen maken voor hun klanten. Om dit te realiseren heeft Yieldivison de datawarehouse oplossing van Inergy in gebruik genomen.

Yieldivision wil hun klanten, adverteerders, helpen bij het online vinden van de juiste doelgroep. Daarom werkt het online mediabureau aan doelgerichte advertenties, zodat consumenten passende informatie ontvangen. Daarnaast belooft het mediabureau dat de online advertenties een return on investment (roi) kennen van honderd procent, waarbij een goede performance en lage exploitatiekosten erg belangrijk zijn, aldus Sander van Gelder, cfo bij Yieldivision.

Het online mediabureau heeft het Business Intelligence Managed Services platform op basis van Inergy's Netezza Data Warehouse Appliance in gebruik genomen. Hiermee moet Yieldivision grote volumes campagnedata kunnen raadplegen om op die manier gerichter en efficiënter advertenties op te stellen voor consumenten.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie