Naar inhoud

Yvonne Nassar treedt toe tot bestuur Platform Innovatie in Marketing

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) is het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieën. Met ingang van 1 mei 2016 treedt Yvonne Nassar toe tot het bestuur van het platform. Zij is werkzaam als head of marketing & innovation bij RAI Amsterdam. Nassar volgt Frans Appels op, die aftreedt om zich volledig te kunnen richten op zijn onderneming Netprofiler.

Marketing en innovatie

We zijn allereerst Frans Appels ontzettend dankbaar voor de energie die hij al die jaren heeft gestopt in PIM”, zegt bestuursvoorzitter Hans Molenaar. “Tijdens zijn aanwezigheid is de organisatie sterk geprofessionaliseerd. Frans heeft binnen PIM veel events op het gebied van digital marketing en marketing technology georganiseerd. We wensen hem veel succes met zijn onderneming. Tegelijkertijd zijn we erg verheugd op de komst van Yvonne, omdat ze met haar vakkennis en ervaring op het gebied van marketing in de evenementenbranche en business-to-business van grote meerwaarde zal zijn”.

Kennis en netwerkrsz_11rsz__mg_7824_yvonne_nassar_def1

De ambitie van PIM om van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa te maken vind ik ijzersterk”, aldus Yvonne Nassar. “Dit doen wij door marketeers in staat te stellen hun kennis en netwerk te verrijken. En hen uit te dagen hun stem in zowel de organisatie als de boardroom te laten gelden. Ik werk daar graag aan mee.” Bezoekers aan de aanstaande kennissessie 'Marketing in business to business' op 24 mei 2016 kunnen persoonlijk kennismaken met haar. Zij opent de sessie met een lezing over de veranderende rol van marketing en innovatie in de zakelijke dienstverlening.

Samenstelling bestuur

Het bestuur bestaat vanaf 1 mei uit: Hans Molenaar (directeur Beeckestijn Business School), Aljan de Boer (strategy & concepts TRENDSACTIVE), Arend-Jan Nijhuis (managing consultant & programmamanager NICM), Kim van der Wel (marketingcoördinator PIM), Olaf Ouwerkerk (voice of the customer Nederlandse Energie Maatschappij), Pascal van Hombergh (marketeer DLL) en Yvonne Nassar (head of marketing & innovation RAI Amsterdam).

Het Platform Innovatie in Marketing is het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieën. PIM wil kennis en netwerk van haar leden vergroten en van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa maken. Dit doet het netwerk door maandelijks themasessies en marketingworkshops te organiseren en jaarlijks diverse awards uit te reiken, waaronder de Marketing Literatuur Prijs en de Marketeer of the Year. Het platform heeft circa 900 leden.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie