Naar inhoud

Over ons

Waarom heeft de veel bezochte ‘Over ons’-pagina niet het label ‘Voor jou’?

Dat is de even eigenaardige als terechte vraag die wij ons stellen. Want met CustomerTalk beogen wij een inspiratiebron voor klantgerichtheid en innovatie te zijn. En we geven tegelijkertijd toe dat die subtitel ietwat gedurfd is. Maar daar staan we wel oprecht voor.

Ons hoofdthema is marketing, een vakgebied dat je in onze opinie tegenwoordig mag herdefiniëren als klantbelevingsmanagement. Want marketing is niet langer het veroveren van de markt met jouw producten of diensten, maar het inspelen op de behoeften van de klanten.

Waarom heeft de veel bezochte ‘Over ons’-pagina niet het label ‘Voor jou’?

Daar kom jij aan het woord, actief in marketing, sales of service. Dat zijn drie werkvelden die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, met een duidelijk gezamenlijk doel: de klanten ontzorgen door hun vragen te beantwoorden, hun problemen op te lossen en in te spelen op hun behoeftes.

Centraal daarbij staat de klantwaarde, die uiteenvalt in de waarde voor de klant en de waarde van de klant. Want klantgerichtheid laat zich in een gezonde organisatie niet vertalen in klantgezwichtheid. Nee zeggen is namelijk ook een optie.

Inspiratie bieden rondom onderwerpen als klantbeleving, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid doen wij op uiteenlopende manieren. Online hebben we een journalistiek platform met dagelijks nieuws over marketinginnovaties, verhelderende achtergrondverhalen, actuele vacatures en inspirerende whitepapers.

Offline organiseren wij uiteenlopende evenementen met actuele thema’s, aansprekende praktijkvoorbeelden en deskundige sprekers. Ook geven we praktische trainingen op het gebied van klantgerichtheid. Dit aanbod is zeker niet in beton gegoten en wordt periodiek vernieuwd – ook in samenspraak met onze partners.

CustomerTalk is ooit voortgekomen uit IT Commercie, een tijdschrift waarin al in een vroeg stadium de relatie is gelegd tussen technologie en klantbeleving. In dit digitale tijdperk is marketingautomatisering namelijk met onbetwiste zekerheid een noodzaak.

Toch gaat in onze optiek de mens nog altijd boven de techniek. Systemen en processen werken pas als die zorgvuldig zijn ingericht. Bovenal blijft de menselijke maat de doorslaggevende onderscheidende factor in de klantervaring. Technologie is daarbij een middel, geen doel.

Marketing is een vak dat weinig rotsvaste wetmatigheden heeft. Het is een vakgebied dat zich voortdurend ontwikkelt. We realiseren ons daarom terdege de wijsheid niet in pacht te hebben. Onze opvattingen van vandaag kunnen morgen dan ook al weer achterhaald zijn. Elke dag weer nieuwe inzichten verkrijgen, dat is onze missie – voor jou, van jou en met jou.

En nu de praktische zaken. Jouw inspiratie is onze basis. Jouw vragen zijn dus altijd welkom. Maar als jij zelf een bijdrage wil leveren, bieden wij jou natuurlijk graag die mogelijkheid. Dat kan bijvoorbeeld in de vorm van een blog of een persbericht. Ook kun je partner worden, zoals van een evenement. Schroom vooral niet contact met ons op te nemen.

De redactie bereik je via het e-mailadres redactie@customertalk.nl, het salesmanagement via sales@customertalk.nl. Voor algemene vragen kun je service@customertalk.nl gebruiken. En bellen mag natuurlijk ook. Ons telefoonnummer is 088-1474111. We komen graag met je in contact!

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie