Naar inhoud

Trainingen Klantgerichtheid in de praktijk

Voor medewerkers die klantcontact onderhouden

Een klantgerichte organisatie kent het belang van een goede klantrelatie als geen ander. Medewerkers stellen de klant dan altijd centraal – bij het eerste contact, in de advisering, in het onderhouden van contacten, tijdens de after sales en in de communicatie. Een optimaal klantcontact maakt namelijk het verschil in loyaliteit, recommandaties en klantwaarde.

CustomerTalk heeft om die reden verschillende praktische trainingen ontwikkeld voor vele uiteenlopende functies en beroepsgroepen op uitvoerend niveau. Wat kun je het beste doen als een klant contact opneemt of ontevreden is? Hoe zie je kansen en hoe geef je een goed vervolg aan klantcontact?

Ontwikkeld door echte professionals

In onze trainingen streven wij ernaar:

  • op een prettige en resultaatgerichte wijze klanten te leren bedienen;
  • op bondige en pakkende manier de eigen organisatie goed te profileren;
  • de klant echt centraal te stellen;
  • om inzicht te krijgen in de eigen omgang met klanten;
  • kansen en problemen te signaleren met een passende oplossing;
  • zicht te krijgen op de organisatie om de customer journey te optimaliseren.

De deelnemers aan trainingen hebben uiteenlopende achtergronden en functies. Denk niet alleen aan verkoop of marketing, maar ook aan finance, customer service, ICT, helpdesk, balie, accountmanagement, online, techniek, onderhoud...

In-company en open inschrijvingen

CustomerTalk biedt gedurende het hele jaar diverse klantgerichtheidstrainingen waarvoor jij je kunt inschrijven. Ook is het mogelijk deze trainingen als maatwerk in-company te laten plaatsvinden. In het netwerk van onze organisatie bevindt zich een groot aantal deskundigen die graag mee willen denken aan een klantgerichtheidsprogramma, afgestemd op jouw specifieke vraagstukken en wensen. Best klantgericht toch?

De in-company trainingen van CustomerTalk zijn:

  • altijd op maat samengesteld;
  • voor elke groepsgrootte geschikt;
  • begeleiding bij bepaling van het niveau voor het begin;
  • gericht op het bereiken van een vooraf bepaald kennisniveau aan het eind;
  • maatwerkprogramma’s met inhoudelijk begeleiding tijdens het hele traject.

Heb je vragen over de mogelijkheden voor een in-company training? Stuur dan een e-mail naar Remko Westra via remko.westra@customertalk.nl en hij neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie