Naar inhoud

Trainingen Klantgerichtheid in de praktijk

Trainingen voor medewerkers die klantcontact onderhouden

Een klantgericht organisatie stelt de klant centraal: bij zaken zoals het eerste contact, advisering, het onderhouden van contacten, after sales en de communicatie. Een goed klantcontact is het verschil tussen winst en verlies.

CustomerTalk heeft om die reden verschillende praktische trainingen ontwikkeld voor vele uiteenlopende functies en beroepsgroepen op uitvoerend niveau. Wat kun je het beste doen als een klant contact opneemt of ontevreden is? Hoe zie je kansen en hoe geef je een goed vervolg aan klantcontact.

Klantgerichte trainingen

De trainingen die CustomerTalk aanbiedt, zijn ontwikkeld door echte klantprofessionals. Met als doel je collega's in het contact met klanten het hoogste rendement voor zowel de klant als de organisatie te laten realiseren. In onze trainingen streven wij ernaar:

  • op een prettige en resultaatgerichte wijze klanten bedienen
  • op bondige en pakkende manier de eigen organisatie goed te profileren
  • de klant echt centraal te stellen
  • om inzicht te krijgen in de eigen omgang met klanten
  • kansen en problemen te signaleren met een passende oplossing

De klantgerichte trainingen van CustomerTalk zijn opgesteld door professionals om jou en je collega's te helpen het klantcontact te optimaliseren en klantgericht te zijn op winstgevende wijze. De deelnemers aan trainingen hebben uiteenlopende achtergronden en functies. Niet alleen verkoop of marketing maar ook finance, customer service, ICT, helpdesk, balie, accountmanagement, online, techniek, onderhoud...

Incompany en open inschrijvingen

CustomerTalk biedt gedurende het hele jaar diverse klantgerichtheidstrainingen waarvoor je je kunt inschrijven. Ook is het mogelijk deze trainingen interne (als maatwerk incompany) te laten plaatsvinden. Vanuit CustomerTalk zijn er een groot aantal deskundigen die graag mee willen denken aan een klantgerichtheids programma afgestemd op jullie specifieke vraagstukken en wensen. Best klantgericht toch?

De incompany trainingen van CustomerTalk zijn:

  • op maat samengesteld
  • voor elke groepsgrootte geschikt
  • begeleiding bij bepaling van het niveau bij het begin
  • gericht op het bereiken van een kennisniveau aan het eind
  • gehele maatwerk programma wordt inhoudelijk begeleid
  • "niet goed, doen we het over" garantie

Heb je vragen over de mogelijkheden voor een incompany training? Stuur een mail naar remko.westra@customertalk.nl en Remko neemt snel contact met je op.

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie