Naar inhoud

Trainingen

Kennis delen is kennis vermenigvuldigen

CustomerTalk werkt nauw samen met Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School heeft over allerlei onderwerpen trainingen, korte opleidingen, post-HBO opleidingen en post-doc opleidingen (www.beeckestijn.org). Naast deze opleidingen kun je bij Beeckestijn Business School ook terecht voor incompany en maatwerk opleidingen op het gebied van onder andere Digital Marketing, Social Media, Customer Insights, Customer Journeys, Campagne Management en vakmatige trainingen over SEO, emailmarketing, storytelling, cross media en vele andere trainingen.

Je leest de blog van CustomerTalk, of die van Bijgespijkerd. Je bent wellicht naar één of meer van onze events of congressen geweest. Dat doe je omdat je op zoek bent naar meer kennis en inzichten. Je wilt andere professionals ontmoeten en leren van ervaringen van anderen.

Incompany door CustomerTalk

Je kunt ook voor maatwerk en incompany gebruik maken van de kennis en expertise van de mensen binnen CustomerTalk. Uitgever Ment Kuiper en hoofdredacteur Egbert Jan van Bel hebben een rijke ervaring aan het op maat samenstellen van programma’s. Daarnaast is er vanuit CustomerTalk een groot aantal deskundigen die graag mee willen werken aan een programma.

Paar punten uit onze incompany’s:

  • op maat samengesteld
  • voor elke groepsgrootte geschikt
  • begeleiding bij bepaling van het niveau bij het begin
  • gericht op het bereiken van een kennisniveau aan het eind
  • gehele maatwerk programma wordt inhoudelijk begeleid
  • sprekers en docenten krijgen didactische vaardigheden en tips
  • “niet goed, doen we het over” garantie

In het programma kan ook een bezoek aan één van de evenementen gekoppeld worden om de kennis in de praktijk te aanschouwen.

Onderwerpen onder andere:

  • digitale marketing en communicatie
  • customer journey en persona
  • cross media strategie ontwikkelen
  • sociale media
  • sales vanuit digitaal perspectief
  • accountmanagement
  • klantgerichtheid

Kennis op je eigen evenement?

Het kan ook voorkomen dat je zelf een evenement organiseert, een brainstorm sessie met mensen van de afdeling, management en directie of een andere bijeenkomst. Wij kunnen dan het programma of een deel van het programma faciliteren. Ment Kuiper en Egbert Jan van Bel zijn veel gevraagde sprekers die je kunnen helpen tijdens dat evenement of brainstorm.

Of heb je behoefte aan een andere spreker?

Wij hebben in ons netwerk veel mensen die schrijven voor onze blogs of spreken tijdens onze evenementen. Op basis van de invulling van het programma of het specifieke thema is het mogelijk via ons een spreker te regelen.

Meer informatie? Mail naar ment.kuiper@customertalk.nl

Meer vragen of behoefte aan even sparren? Stuur mij een mail en ik neem contact met je op.

Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie