Naar inhoud

Training klantgericht schrijven

Je wilt nieuwe klanten werven, bestaande klanten behouden en mogelijk zelfs wel meer omzet uit bestaande klanten halen. De rol van online media neemt toe. Daarom worden ook teksten die je online gebruikt steeds belangrijker.

Klantgericht schrijven leert je online teksten zo te formuleren dat ze overtuigend zijn en leiden tot het gewenste succes.

Je leert in een halve dag:

  • in de huid van de lezer te kruipen
  • teksten te formuleren die werken
  • vindbaarheid van je teksten verbeteren (je krijgt ook een tool die je na de training ook kunt gebruiken)
  • je maakt je teksten actiever en conversiegericht

Onderwerpen

  • hoe kruip je in de huid van de lezer
  • wat maakt een tekst goed
  • gericht schrijven
  • met je tekst gevonden worden (SEO)(inclusief tool)
  • de klant als uitgangspunt zien
  • lezers laten converteren

Voor wie

Eigenlijk iedereen die online commerciële teksten schrijft. Vaak zien we terug komen:

  • marketing manager en coördinator
  • mensen van service afdeling
  • social media content producenten
  • redactie
  • klantenservice mensen

Wanneer

Deze training klantgericht schrijven wordt twee keer per jaar gegeven. Groepsgrootte is beperkt vanwege het interactieve leskarakter.

10 juni in Leusden van 09.30 tot 12.30 uur

7 september in Leusden van 09.30 tot 12.30 uur


Wat kost het?

Voor deze halve dag vragen we 395 euro.

  • exclusief btw
  • inclusief tool en lesmaterialen
  • inclusief koffie/thee/fris en uitgebreide lunch

Inschrijven

Locatie/datum

Gegevens deelnemer

Factuurgegevens

Duur:
1/2 dag
Datum:
10 juni, 7 september
Locatie:
Leusden
Prijs:
€ 395,00
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie