Naar inhoud

Training Klantgericht telefoneren

In dit digitale tijdperk waar veel communicatie via email, whatsapp, social media gaat, schiet het er nog wel eens bij in hoe je ook al weer een klantvriendelijk telefoongesprek voert. Is dit service gericht, adviserend, probleem oplossend of meer gericht op acquisitie. Bel jij of wordt jij gebeld en wat doe je dan?

Medewerkers die in meer of mindere mate telefoongesprekken voeren weten als geen ander hoe lastig het soms is om op een juiste manier de boodschap over te brengen. Zeker als het een vervelende boodschap is of als je iets van iemand wilt. Juist dat persoonlijke stuk aandacht en service via de telefoon zorgt er voor dat jij je onderscheidt van al die anderen.

De resultaten na één dag zijn:

  • Hoe creëer je telefonisch een klantenbinding
  • Het vergroten van jouw service en toegevoegde waarde aan de telefoon
  • Je weet exact wat je beller wenst
  • Je leert gesprekstechnieken (woorden en zinsopbouw) voor aan de telefoon
  • Jouw invloed en resultaat verbetert omdat je eerst luistert en daarna pas praat
  • De voorbereiding voordat je gaat bellen

Onderwerpen

  • Gespreks- en luistertechnieken voor een optimale service
  • Jouw ‘tone of voice’ en woordkeuze
  • Hoe pas jij jouw communicatie aan aan de klant
  • Luistergedag beïnvloeden
  • Hoe hou jij de regie en kan je sturen tijdens het telefoongesprek
  • Een slechte boodschap brengen en toch service gericht blijven
  • Hoe ga je om met agressie aan de telefoon

Voor wie

  • Telefonistes, receptionistes
  • Callcenter medewerkers
  • Binnen- en buitendienstmedewerkers die regelmatig telefonisch klantcontact hebben

Groepsgrootte en wanneer

De groepsgrootte voor de training 'Klantgericht telefoneren' is maximaal 12 deelnemers.

14 september in Leusden van 09.30 - 16.30 uur



Kosten

Voor deze dag vragen we 590 euro.

  • prijs is exclusief btw
  • inclusief materiaal en je eigen aanpak voor ontwikkelen propositie
  • inclusief koffie/thee/fris, lunch en versnaperingen


Inschrijven

Locatie/datum

Gegevens deelnemer

Factuurgegevens

Duur:
1 dag
Datum:
14 september 2020
Locatie:
Leusden
Prijs:
€ 590,00
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie