Naar inhoud

Training klantgerichte proposities

Het ontwikkelen van een goed aanbod, een goede propositie, vraagt om goede kennis van de mogelijkheden van het product maar ook inzicht in de markt. Wat ontbreekt in deze zin is dat de behoefte en wensen van de klant medebepalend zijn voor een goede propositie.

  • wat maakt dat je echt onderscheidend bent
  • welke toegevoegde waarde heb je
  • wat is eigenlijk jouw UBR (unique buting reason) in plaats van USP (unique selling proposition)

Het ontwikkelen van een propositie hangt nauw samen met jouw merk, het product, de toegevoegde waarde maar ook de business modellen van de organisatie waar je de propositie voor ontwikkelt.

Maak de propositie op basis van wat de klant wil en niet wat jij wilt.

Je leert in één dag:

  • het vertalen naar een goede commerciële propositie
  • het onderscheid kennen en herkennen van een gewone propositie en een klantgerichte propositie die werkt
  • de klant en klantbehoefte als uitgangspunten voor je strategie
  • onderscheidend zijn van je concurrentie

Onderwerpen

  • positionering versus klantgerichte positionering
  • toegevoegde waarde
  • ontwikkelen UBR’s
  • business modellen
  • klantwaarde en klantontwikkeling
  • klantkennis als uitgangspunt
  • behoefte, wens of noodzaak van een klant
  • propositie uitwerken in de marketingstrategie

Voor wie

  • (online) marketing managers
  • (online) communicatie managers
  • marketing communicatie managers
  • productmanagement
  • business development managers

Wanneer

De training Klantgerichte Proposities wordt twee keer per jaar gegeven. Groepsgrootte is maximaal 12 deelnemers. Het aantal plaatsen is beperkt.

20 juni in Leusden van 09.30 - 16.30 uur

21 november in Leusden van 09.30 - 16.30 uur



Kosten

Voor deze dag vragen we 590 euro.

  • prijs is exclusief btw
  • inclusief materiaal en je eigen aanpak voor ontwikkelen propositie
  • inclusief koffie/thee/fris, lunch en versnaperingen


Inschrijven

Locatie/datum

Gegevens deelnemer

Factuurgegevens

Duur:
1 dag
Datum:
20 juni, 21 november
Locatie:
Leusden
Prijs:
€ 590,00
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie