Naar inhoud

Training: NLP in marketing & sales

Psycholoog (en econoom) Daniel Kahneman heeft in zijn onderzoek bewezen dat we 95% van de dag onbewust beslissingen maken op basis van onze intuïtie, vooral gebaseerd op eerdere ervaringen, logica en 'wat goed voelt'. Dit zijn factoren waar jij als marketeer/communicatie- en salesspecialist op in kunt spelen. En zo gedachten en uiteindelijk ook de keuzes van jouw doelgroep kunt beïnvloeden.

Met NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren) kun jij je nog meer inleven in je doelgroep/klant: hoe denken en communiceren zij, wat zijn hun waarden en aansluitend kun jij hierop jouw communicatie aanpassen.

Want als jij jouw communicatie afstemt op die van je doelgroep/gesprekspartner, 'herkent' deze zich eerder in jouw boodschap. Dat komt omdat jij op hem/haar 'lijkt' en dat schept en band én aansluitend vertrouwen. Men staat dan eerder 'open' om jouw boodschap te ontvangen en als 'waar' te ervaren, ook onbewust. Waarbij ze aansluitend in de actiemodus komen. Dit kan zijn: informatie opvragen, of delen met je, en ook tot 'kopen' over gaan of anders.

En niet onbelangrijk: door het inzetten en combineren van de diverse NLP modellen en technieken bereik je een (h)echte verbinding met je doelgroep/gesprekspartner. Deze NLP modellen en technieken kan jij inzetten in al je (online) communicatie, presentaties en één-op-één gesprekken.

Deze training start weer op locatie. Online deelnemen blijft ook mogelijk.

"Met rapport lukt alles, zonder rapport lukt niets!"


Resultaten

Je leert in 1 dag:

  • Wat is NLP
  • Hoe werkt communicatie volgens NLP
  • De 4 pijlers van NLP in Marketing & Sales
  • Welke NLP technieken zijn er en wat leveren ze op
  • Het inzetten van (NLP) taalpatronen en structuren
  • in 8 stappen naar een succesvolle aanpak met NLP

Voor wie is deze training

De training is bedoeld voor elke marketeer en salesprofessional die nieuwsgierig is naar hoe je met NLP op een (positieve) manier klantgericht in verbinding met je doelgroep/klant komt en zijn of haar keuze en koopstrategie kan sturen.

Groepsgrootte en wanneer

De groepsgrootte voor deze training is, gezien de gewenste interactie en de persoonlijke begeleiding, maximaal 12 deelnemers. De trainingsdatum is:

  • 22 september in Leusden van 9.30 - 16.30 uur.

Kosten

Voor deze dag vragen we 595 euro:

  • exclusief btw;
  • persoonlijke begeleiding voor je eigen aanpak en problematiek door een ervaren en deskundige trainer;
  • inclusief trainingsmateriaal;
  • inclusief koffie, thee, frisdrank, lunch en versnaperingen;
  • certificaat van deelname.

Online en klassikaal

Deze training is zowel online als klassikaal te volgen.

In-company

Deze training uit ons aanbod kan ook specifiek voor jouw organisatie worden georganiseerd op de door jouw gewenste locatie en tijden.

Inschrijven

Locatie/datum

Gegevens deelnemer

Factuurgegevens

Duur:
1 dag
Datum:
22 september 2020
Locatie:
Landgoed Leusderend, Leusden
Prijs:
€ 595,-

Het menselijke brein als basis....

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie