Naar inhoud
Hoe overleef je Customer Experience?
Klanten kopen steeds vaker op basis van de toegevoegde waarde die door de leverancier wordt geleverd. Het aanreiken van een customer experience is hie...
Wat speelt er onder vermogenden?
Het blijft een eeuwige discussie. Maakt geld gelukkiger? Een onderzoek van van GfK in opdracht van ABN AMRO MeesPierson leert in ieder geval dat veel...
Een blauwdruk voor CRM-succes
CRM als katalysator voor verandering: 5 best practices De klant van vandaag de dag is verbonden. Met elkaar, maar ook met alle kennis die op het web...
Neuromarketing in de praktijk
In de basis is neuromarketing het inspelen op gedragingen van klanten en prospects. Deze gedragingen worden gestuurd vanuit het bewuste en onbewuste b...
Online monitor 2017
Ondernemers in het midden- en kleinbedrijf in Nederland zijn nog lang niet massaal overtuigd van het belang van online zaken doen. 45 procent zegt wei...
Meer tonen
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie