Naar inhoud

9 toepasbare marketing- en CRM-trends voor 2018

Trends 2018, en wat ga je nu echt doen?

De afgelopen weken hebben vele marketing- en CRM-experts hun gedachten over de trends voor 2018 gedeeld. Nu het jaar al weer even op weg is en in alle documenten en interviews de verwachtingen over de CRM- en marketingtrends beschreven zijn, is het goed om naar de praktijk te kijken.

Om te helpen deze ‘trendy’ ideeën om te zetten in praktische stappen die de bedrijfsvoering in 2018 ondersteunen, is dit jaar gekeken welke trends ook op korte termijn toe te passen zijn in de praktijk.

Om deze trends te kunnen delen, zijn twee acties uitgevoerd: de beschreven trends zijn onderzocht en de 9 meest praktisch toepasbare trends in het CRM- en marketingdomein zijn op een rij gezet.

Op deze manier kun je meteen aan de gang met de belangrijkste aandachtspunten.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie