Naar inhoud

Bouwen aan een customer centric organisatie

Veel organisaties zijn ervan overtuigd dat de enige manier om succesvol te zijn en te blijven 'customer centricity' is. Dit begrip staat letterlijk voor het centraal stellen van de klant - en stakeholders - in je ondernemingsstrategie. Het is een strategisch concept van ‘klantgerichtheid’. Een groeiend aantal organisaties is op dit moment bezig om op enige wijze de klant centraal te zetten in de dienstverlening. Niet alleen de commercieel gedreven organisaties doen dat, ook overheden (burger centraal), ziekenhuizen (patiënt centraal) en onderwijsinstellingen (student centraal) werken aan ‘waarde voor de klant en waarde van de klant’.

Vaak betreft het nog losse projecten op het gebied van het ontwikkelen van customer journey’s, omnichannel-strategie tot het implementeren van de net promotor score (NPS). Projecten, die ieder voor zich, op professionele wijze worden vormgegeven. Echter, hoe zorg je er nu voor dat al deze losse projecten ook daadwerkelijk bij elkaar op gaan tellen? Dat het helpen van de klant op een herkenbare eigen wijze van de organisatie plaatsvindt, met een continu duurzaam rendement als resultaat?

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie