Naar inhoud

Consumenten willen vooral meer technologie die menselijk is

In een wereld waar digitaal de nieuwe standaard is, veranderen de interacties tussen mensen in de samenleving. Ze evalueren hun relaties met bedrijven en overheden opnieuw. Ze heroverwegen hun acties in een wereldwijd verbonden economie en zoeken naar duurzamere producten en diensten. En ze onderzoeken opnieuw of de waarde die ondernemingen leveren volledig is afgestemd op hun kernwaarden.

Technologie is een intrinsiek onderdeel van dit proces, tot het punt waarop het diep is ingebed in hoe mensen werken en leven. Ondernemingen hebben deze afhankelijkheid bevorderd door technologieën in hun product- en serviceaanbod te weven en de wijze waarop producten en diensten aan klanten worden geleverd.

Maar de bestaande business- en technologiemodellen die organisaties al jaren gebruiken, worden steeds meer onderzocht. Ondanks het brede gebruik en het voordeel van technologie, uiten consumenten hun bezorgdheid over hoe het wordt gebruikt en waarvoor het wordt gebruikt. En zij pleiten voor verandering.

De boodschap? In de toekomst willen consumenten niet alleen meer technologie in producten en diensten, ze willen vooral meer technologie die menselijker is. Dat kun je opmaken uit dit onderzoeksrapport van consultancyorganisatie Accenture.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie