Naar inhoud

Datamanagementplatform: 7 specifieke oplossingen

De markt ontwikkelt zich snel. Naar verwachting is een datamanagementplatform (DMP) voor je databeheer binnen enkele jaren net zo vanzelfsprekend als een contentmanagementsysteem (CMS) of een systeem voor customer relationship management (CRM) nu is.

We kennen allemaal het voorbeeld van die vlucht naar Budapest die geboekt en betaald is. Daags na terugkomst is er de e-mail van de airline in de inbox van je klant: “Hoi Job, misschien Budapest?” Je zou denken dat deze kinderschoenenfase op het vlak van retargeting ver achter ons ligt, maar niets is minder waar. En daarbij zijn het niet alleen de kleine bedrijven; ook de grote jongens gaan nog vaak genoeg de mist in als het aankomt op het effectief targetten van bestaande en potentiële klanten.

Krijgt je klant de juiste boodschap op het juiste moment te zien? Hoe voorkom je dat je mediabudget wordt verspild aan klanten die je product al hebben gekocht? Liever maak je de klanten die converteren voller door middel van cross- en upselling. Maar welke keuzes maak je hierin? En als je weet welke klanten van waarde zijn voor je bedrijf, hoe zorg je er dan voor dat je nieuwe klanten vindt met een overeenkomstig profiel?

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie