Naar inhoud

De 10 bepalende trends in consumentenbehoeftes richting 2030

In het aankomende decennium verwachten consumenten dat zich een internet der zintuigen ontstaat dat zorgt voor een nieuwe diensteneconomie op basis van digitale, sensorische ervaringen. Zij verwachten dat apparaten – met het menselijk brein als gebruikersinterface – reageren op gedachtes, waardoor een nieuw paradigma op het gebied van interactie ontstaat. Het merendeel gelooft dat de diensten van zo’n internet de samenleving duurzamer maken.

Dit kun je opmaken uit dit Engelstalige onderzoeksrapport van telecommunicatietechnologiebedrijf Ericsson. Het rapport is gebaseerd op een wereldwijd onderzoek onder 12.950 consumenten die technologieën als augmented reality, virtual reality of virtual assistants gebruiken of van plan zijn die op korte termijn regelmatig te gebruiken. In de publicatie worden tien bepalende trends geschetst in de behoeftes van consumenten in het aankomende decennium.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie