Naar inhoud

De contouren van de digitale transformatie in 2019

De digitale transformatie zet zich in 2019 voort. Wel zien we een verschuiving van een strategisch accent naar een pragmatische benadering. Fundamentele uitdagingen liggen er op het gebied van de organisatorische invulling, het technologische kader, het databeheer en de status van de merken. Het risico in deze transitie is dat bedrijven en instellingen te traag reageren en anticiperen en op deze manier een status quo creëren.

Het gerenommeerde onderzoeks- en adviesinstituut Forrester schetst in dit rapport de verwachtingen omtrent de contouren van digitale transformatie in 2019. Een beeld dat gekenmerkt wordt door onzekerheid omtrent de economische omstandigheden. De verleiding is dan ook groot de focus te verleggen van de klantbeleving naar resultaten op de korte termijn – een tendens die op de lange termijn negatieve gevolgen kan hebben.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie