Naar inhoud

De essentiële gids voor CRM

Ben jij tevreden met de status quo binnen jouw bedrijf? Dan is deze gids niet voor jou. Als je er echter niet bang voor bent om de boel eens wakker te schudden en oude uitdagingen op nieuwe manieren aan te pakken, lees dan verder.

Deze gids biedt inspiratie waarmee je een frisse blik werpt op manieren om je verkoop- en marketingteams - en je bedrijf - een boost te geven door je customer relationship management te transformeren.

37 pagina's vol tips, praktisch advies en best practices

Dit e-book is gebaseerd op de inzichten van topdeskundigen en vooruitstrevende bedrijfsleiders uit de branche over de uitdagingen van traditionele CRM-implementaties en de sleutels tot succes. 'De essentiële gids voor CRM' biedt onder andere:

  • informatie over het concurrentieverschil tussen CRM-oplossingen;
  • een checklist voor de evaluatie van CRM-pakketten;
  • een blauwdruk voor CRM-succes;
  • successtatistieken: een checklist.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie