Naar inhoud

De impact van voice search op search engine optimization

Voice search. Je stem kwijt? Nee, dit gaat niet over het terugvinden van je innerlijke stem. Deze term behoort misschien nog niet volledig tot je marketingjargon, maar dit wordt komende tijd steeds gebruikelijker. Voice search is simpelweg de term voor zoekopdrachten met de stem. Via smartphones, smart speakers en home assistants zoals Google Home. In de Verenigde Staten van Amerika is het al niet meer weg te denken. Zo makkelijk als het is. En het is binnenkort wellicht ook in Nederland de normaalste zaak van de wereld.

De impact van voice search op je contentstrategie is ongekend. Waarom dit belangrijk voor je is? Voice search gooit op den duur je SEO-contentstrategie overhoop. Met als gevolg dat je weer opnieuw kunt beginnen. Tenminste, als je af en toe nog eens in de zoekresultaten duikt. In dit onderzoeksrapport krijg je een overzicht van de huidige stand van zaken rond voice search en – vooral – hoe het in Nederland zit.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie