Naar inhoud

De kunst van het vragenstellen

De vragenlijst staat in het hart van een (kwantitatief) onderzoek. Niet alleen bepaalt de vragenlijst welke antwoorden gegeven kunnen worden op de onderzoeksvragen, maar de vragenlijst heeft ook een directe invloed op de response. Een goede vragenlijst zorgt dat minder mensen afhaken en dat mensen serieuzer de vragenlijst invullen. Daarnaast wordt de verwerking en analyse een stuk eenvoudiger als hier bij het opstellen van de vragenlijst al rekening mee is gehouden.

In deze whitepaper staan we stil bij het belang van een goede vragenlijst, de partijen waarmee je te maken hebt bij het maken van een goede vragenlijst, wat een goede vragenlijst is en de stappen die doorlopen moeten worden om een gedegen vragenlijst in elkaar te steken.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie