Naar inhoud

De lessen van 10 jaar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

Customers? Grab them by the wallet... Pakken wat je pakken kan van klanten die zich laten pakken. Maar hoe lang houdt een merk, een organisatie, een directie, een ondernemer… dat vol? Dit whitepaper ga at over de kracht van klantvriendelijkheid. Samen met het onderzoeksbureau SAMR organiseert Beeckestijn Business School al tien jaar de verkiezing voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Deze verkiezing is ooit gestart als oriënterend onderzoek voor één van de best verkochte marketingboeken ooit in het Nederlandstalige taalgebied uitgegeven: Kloteklanten – de klant als noodzakelijk kwaad. Met als auteur Egbert Jan van Bel en honderden gastschrijvers… zijnde klanten zoals jij en ik met slechte ervaringen die deze persoonlijk deelden als advies en goede raad aan het bedrijfsleven.

Het onderzoek én het boek haalden veel publiciteit waaronder het NPO-Journaal. Maar vooral raakte het boek de harten van vele managers en ondernemers en gaf richting, ondersteunde hen om aan de klant een groot belang toe te kennen. En daar was het om te doen. Maak je werk interessant, leuker, geef het meer inhoud. Het schofferen van klanten levert geen ‘sustainable businessmodel’ op. Operational Excellence is geen strategie maar een middel om de customer journey te optimaliseren. Die dingen… Leer meer van oud-winnaars van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie