Naar inhoud

De optimalisatie van de databasemarketing in de reisbranche

E-mail mag dan het oudste instrument zijn in de digitale marketing, maar dat wil zeker niet zeggen dat het afgedankt is. Het is nog steeds een krachtig middel, mits het op de juiste wijze door organisaties wordt ingezet. Uit onderzoek blijkt dat de effectiviteit van e-mailmarketing in de Nederlandse reisbranche voor verbetering vatbaar is. De open rates en click through rates liggen lager dan bij andere sectoren.

Hoe kun je als reisorganisatie de resultaten van je e-mailmarketing verhogen? In dit rapport van marketingbureau PI marketing en IT-dienstverlener Copernica worden 3 verschillende stappen besproken die je kunt nemen om de resultaten van je e-mailcampagnes te verhogen: het bouwen van een kwalitatief goede database door middel van de Vakantiegeld Monitor, het versturen van relevante content door middel van segmentatie en het meten en optimaliseren van je e-mailcampagnes door middel van een dashboarding tool.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie