Naar inhoud

De pluspunten en minpunten van het uitbesteden van live chat

In toenemende mate ontdekken bedrijven en instellingen de mogelijkheden van live chat. Nu het online domein definitief het terrein is geworden waar consumenten zich oriënteren, wordt directe communicatie op de website steeds meer een hygiënefactor. Op het moment dat bij een organisatie wordt voor het inzetten van een chatfunctionaliteit, staat men voor de keuze dit zelf te verzorgen of dit uit te besteden bij een gespecialiseerde dienstverlener.

Als het gaat over de uitbesteden van deze functie, bestaat er nooit één universeel juist antwoord. Ieder bedrijf en elke instelling heeft te maken met een eigen unieke situatie. In deze publicatie wordt besproken hoe het uitbesteden van live chat eruitziet, wat de risico’s zijn van zelf chatten en wat de voordelen en nadelen zijn van een eventuele uitbesteding. Ook wordt er een financieel beeld geschetst voor een organisatie die besluit zelf de chatfunctie te verzorgen.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie