Naar inhoud

De stand van zaken in customer experience management

Het staat hoog op de agenda van vrijwel elke directie: customer experience management. Het belang van klantbelevingsmanagement mag in ‘The Age of the Customer’ dan ook niet onderschat worden. Het thema roept echter wel een diversiteit aan vragen op. Wat voegt het bijvoorbeeld toe om bezig te zijn met het managen van de customer experience? En levert het wel wat op? Wat zijn de trends die het belang van customer experience management ondersteunen? En als we bezig zijn met de klantreis, zijn we dan echt met klant bezig of stiekem toch gericht op onze eigen processen?

In dit rapport wordt ook stilgestaan bij het belang van de traditionele klantcontactkanalen, de rol van de nieuwe media en waarom het cruciaal is om afspraken na te komen. En hoe vaak krijg je van een consument de kans het goed te doen? Deze publicatie brengt in kaart wat klanten ervaren in het contact met organisaties. Deze ervaring is afgezet tegen de beleving en daaruit is af te leiden waaraan goede klantenservice moet voldoen om tegemoet te komen aan de klantverwachting.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie