Naar inhoud

De volgende stap op de innovatieladder

Het is voor bedrijven een steeds grotere opgave alle technologische ontwikkelingen bij te houden. De opkomst van het Internet of Things, artificial intelligence, machine learning en blockchain is zo snel gegaan dat het erg lastig is geworden om het kennisniveau op peil te houden. Laat staan dat organisaties zo ver zijn dat ze al deze ontwikkelingen in de volle breedte implementeren en er de vruchten van plukken.

Je kunt immers innovatie met alle goede intenties in een bedrijfsstrategie verwerken. Maar het incorporeren en in de praktijk brengen van innovatie blijkt een flinke uitdaging te zijn. Niet in de laatste plaats omdat je als organisatie er zeker van wil zijn dat innovatie niet ten koste gaat van de beveiliging van bedrijfsinformatie en applicaties. Security komt, mede door de Algemene verordening gegevensbescherming onder een vergrootglas te liggen.

Al deze geschetste ontwikkelingen staan aan de basis van de digitale transformatie, waar veel organisaties nu voor staan. Deze transformatie is voor veel bedrijven echt een kantelpunt. Gaan we nu mee in de innovatieslag en gaan we onze medewerkers optimaal faciliteren om hen in staat te stellen te excelleren? Gaan we nu de volgende stap zetten in de customer experience en maken we onze bedrijfsprocessen nog efficiënter? Of wachten we nog af en pakken we onze kansen als er meer best practices beschikbaar zijn?

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie