Naar inhoud

Digital & Online Marketing Trends 2018

Uit alle onderzoeken naar marketingtrends die we de afgelopen periode voorbij hebben zien komen, maken we in ieder geval op dat veel marketeers op zoek zijn naar innovaties, de nieuwe ‘dingen’… We weten allemaal dat die vernieuwingen meestal niet renderen op de korte termijn. Het lijkt effectiever om minder voorop te lopen. Maar investeren in kennis over innovaties is meer dan ooit een ‘verplichting’ geworden voor marketeers. Sterker nog, wij vinden dat marketing de verantwoordelijkheid moet nemen voor de klantbeleving en de organisatie alert moet houden op die vernieuwingen en veranderingen die er werkelijk toe doen.

Daarom dit whitepaper, we denken graag met je mee… Kijkend naar diverse internationale onderzoeken zien we ten opzichte van 2016 en 2017 wel wat verschuivingen. Een grote verandering springt er echter uit: de noodzaak om marketingkennis blijvend bij te houden, is de kern bij alle trends.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie