Naar inhoud

Digitale engagement in de Nederlandse FinTech-sector

Financial technology – beter bekend als de afkorting FinTech – is een snelgroeiende sector in Nederland. De manier waarop FinTech-organisaties met hun doelgroep omgaan, wordt steeds belangrijker voor het succes van het merk. Voor dit rapport zijn de meest opvallende Nederlandse bedrijven in deze sector geselecteerd en in een top 25 gerangschikt op basis van hun digitale engagement.

In de ‘Marketing Engagement Tracker’ van PR- en communicatiebureau LEWIS zijn deze FinTech-bedrijven beoordeeld in 10 verschillende hoofdcategorieën en gerangschikt op basis van de totale score van deze beoordeling. De te vergeven punten per categorie zijn ontworpen om de volledige marketingmix af te dekken. De metrics variëren van gebruikerservaring en personalisatie tot social media en mobiele optimalisatie.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie