Naar inhoud

Digitale transformatie en e-commerce in B2B 2017-2018

De vraag van klanten is de drijvende kracht achter de groei van e-commerce in business-to-business. 75 procent van B2B-bedrijven is door klanten verzocht online te gaan verkopen. Als gevolg hiervan zal een groot deel van B2B-organisaties (76%) de webshops de komende twee jaar gaan upgraden. Dit toont aan de dat de eerste generatie e-commerce-oplossingen niet de nodige features heeft om te zorgen voor een sterke en concurrerende customer experience.

De helft van de bedrijven wijst een eigen webshop aan als de belangrijkste toegang tot de markt. 72 procent van bedrijven zal in de toekomst enkel online verkopen. Dit onderstreept het belang van e-commerce-oplossingen met moderne features en functies om aan de vraag van de hedendaagse klant te voldoen.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie