Naar inhoud

E-mailcampagnes die daadwerkelijk voor meer conversie zorgen

Als e-mailmarketing goed toegepast wordt, kan het de verkoop stimuleren, helpen om nieuwe klanten aan te trekken en ondersteunen bij het behouden van bestaande klanten. Echter, om het maximale uit e-mail te halen, is er meer nodig dan het versturen van een aantal nieuwsbrieven. Met customer life cycle-e-mailmarketing kom je de klanten in elke fase van de klantlevenscyclus tegemoet met relevante, data-gedreven e-mails.

Hierdoor bouw je op een solide manier vertrouwen en loyaliteit op en breng je de klanten steeds een stap dichterbij het doen van een aankoop. Door je e-mailcampagnes goed in te richten, begeleid je de prospects verder richting de uiteindelijke conversie en een hogere klanttevredenheid. In dit rapport van aanbieder van e-mailmarketingsoftware Copernica worden de do's-and-don'ts behandeld van acht automatische e-mailcampagnes die je hierbij helpen.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie