Naar inhoud

Een blauwdruk voor CRM-succes

CRM als katalysator voor verandering: 5 best practices

De klant van vandaag de dag is verbonden. Met elkaar, maar ook met alle kennis die op het web te vinden is. Dat betekent dat wanneer bedrijven willen concurreren in het tijdperk van de verbonden klant, ze zelf ook intern verbonden moeten zijn. Met elkaar, maar ook met alle kennis die in het bedrijf te vinden is. Dit vraagt om een holistische benadering van customer relationship management, waarbij silo’s worden overstegen. Hiervoor is vaak een nieuw CRM-systeem of uitbreiding van het huidige systeem nodig.

Dit whitepaper laat enkele best practices zien om de implementatie aan te grijpen om de verandering diep in de organisatie te beleggen en de juiste mensen en processen te identificeren. We nemen je mee in hoe je van eindgebruikers ambassadeurs kunt maken en zelfs nee-zeggers kunt overtuigen. Zo behaal je niet alleen een succesvolle implementatie, maar creëer je tegelijkertijd een verbonden organisatie met een focus op klantbetrokkenheid. Bovendien vergroot je de return on investment op je technologie.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie