Naar inhoud

GDPR-checker - Hoe de GDPR van invloed is op jouw klantenservicebeleid

Op 25 mei 2018 treedt de General Data Protection Regulation, ook bekend als de Algemene verordening gegevensbescherming, officieel in werking. Wie zich niet houdt aan deze regels, riskeert een boete die kan oplopen tot 4 procent van de jaarlijkse omzet tot een maximum van 20 miljoen euro.

Er moeten heel wat afdelingen en personen in beweging komen om nieuwe processen rondom de opslag van data in gang te zetten. Met deze controlelijst weet je zeker dat je klaar bent wat betreft de nieuwe wetgeving. Gebruik deze checklist om te analyseren of jouw organisatie op dit moment persoonlijke gegevens correct opslaat.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie