Naar inhoud

Haal het maximale uit jouw marketing- en salesactiviteiten

Op het gebied van marketing en sales is er de afgelopen decennia onwaarschijnlijk veel veranderd. Sterker nog, er heeft zich een complete revolutie voltrokken. 25 jaar geleden had niemand kunnen voorspellen dat het internet een dergelijke vlucht zou nemen en dat je reputatie in het digitale domein zo’n belangrijke factor zou worden voor het zakelijke succes van een onderneming.

De praktijk laat zien dat de meeste salesprofessionals, zoals vertegenwoordigers en accountmanagers, nog steeds krampachtig vasthouden aan dezelfde werkwijzen van zo’n 20 tot 30 jaar geleden. Er wordt zelfs nog koude acquisitie gedaan, telefonisch of van deur tot deur. Niets is verkeerd natuurlijk,je kunt altijd initiatief tonen. Maar efficiënt is het allerminst...

Over het algemeen worden er door salesmensen schrikbarend weinig bezoeken afgelegd bij potentiële klanten, terwijl het uiteindelijk daar om gaat. Je moet immers aan tafel komen bij een mogelijke opdrachtgever. Maar de buitendienst zit helaas veel binnen en heeft vrijwel alleen maar oog voor bestaande relaties en het doen van administratie.

En verder? Nieuwe relaties ontstaan af en toe vanuit het netwerk. Dat is natuurlijk mooi. Maar zie je niet veel liever dat jouw buitendienst wekelijks met succes meerdere bezoeken aflegt bij interessante prospects? Uiteraard! Maar hoe pakt je dat aan? In dit onderzoeksrapport vind je de antwoorden.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie