Naar inhoud

Het belang van de grondige analyse van de customer journey

Het analyseren van de klantreis is alles behalve een nieuw concept – het houdt 3M Post-it Notes immers al jaren in business. Wat nieuw en onbekend terrein is, is het landschap waarin merken zich momenteel bevinden. Customer journeys doorkruisen verschillende kanalen, touchpoints en een combinatie van fysieke en digitale ervaringen. En elke klant is uniek. De digitale economie van vandaag heeft de verwachtingen van klanten aangewakkerd en het is geen geheim dat merken harder moeten werken om klanten te behouden, affiniteit op te bouwen en loyaliteit te winnen voor het beoogde succes.

In nauwe samenwerking met onderzoeksinstituut Forrester heeft IT-dienstverlener Thunderhead de mogelijkheid onderzocht om je als bedrijf te focussen op de analyse en orkestratie van de customer journey om zo langdurige customer engagement op te bouwen. De studie bevestigt de noodzakelijke aandacht voor de klantreis voor marketeers en klantbelevingsprofessionals. Zij hebben echter nog steeds moeite om tegemoet te komen aan de behoeften van hun klanten tijdens hun individuele reizen.

Daarom is het tijd is om actie te ondernemen. Marketeers en klantbelevingsprofessionals kunnen nu profiteren van de mogelijkheid om customer journeys real-time te analyseren en te orkestreren. De hedendaagse technologie stelt hen in staat de klanten echt te begrijpen en real-time op de verkregen inzichten te reageren, de klantbetrokkenheid op te schalen, de klanttevredenheid te vergroten en zo de bedrijfsgroei te stimuleren.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie