Naar inhoud

Invulling geven aan de menselijke zoektocht naar betekenis

“Streven naar geluk is mooi, maar het mag geen obsessie worden.” Het is een citaat uit de kersttoespraak van 25 december 2019 van koning Willem-Alexander. Geluk is van tijdelijke aard en daarom zijn Nederlanders meer en meer op zoek naar betekenis. We leven dan ook in een tijd dat krantenkoppen over zingeving een groot publiek trekken en woorden als zincrisis ontstaan. Onze veranderende levensvragen beïnvloeden bewust en onbewust ons gedrag.

Merken die bijdragen aan mentale gezondheid, sociale verbondenheid en de overstijging van het individu kunnen zich op een unieke manier verbinden met hun klanten. Hiermee kunnen organisaties hun je relevantie en kansen op succes op de lange termijn vergroten. In dit trendrapport van Platform Innovatie in Marketing (PIM) wordt dieper ingegaan op de menselijke zoektocht naar betekenis. Het rapport bevat diverse inspirerende marketingcases, die over de hele wereld zijn verzameld.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie