Naar inhoud

Inzicht in cruciale trends versterkt het innoverend vermogen

De wereld om ons heen verandert continu. Dat is een voldongen feit. Dit besef dringt steeds vaker door binnen organisaties en bij mensen. Genoeg bedrijven en instellingen excelleren binnen deze omgeving en weten goed met trends om te gaan – met als resultaat groei, enthousiaste medewerkers en klanten, en positief rendement. We kennen echter ook voorbeelden van organisaties die wars zijn van trends en hier niet op inspelen.

Enerzijds doordat veranderingen weerstand met zich mee brengen, anderzijds omdat het goed gaat en er een ‘never change a winning team’-mentaliteit heerst. Maar nog belangrijker, vat krijgen op deze veranderende wereld is voor veel professionals lastig. De toekomst is niet grijpbaar, niet tastbaar en maakt onzeker. Zorgt robotisering er daadwerkelijk voor dat we onze banen kwijtraken? En we zien nog veel andere trends die zorgen voor een versnelling die nauwelijks bij te benen is.

Inzicht in trends biedt handvatten om op de toekomst in te spelen en het innoverend vermogen van organisaties te versterken. Het maakt de toekomst veel begrijpelijker en concreet. Ook zorgt het ervoor dat je als organisatie wendbaar en flexibel bent – een samenspel tussen partijen dat zorgt dat jij voorloper bent en in ieder geval ‘on-trend’. In dit onderzoeksrapport lees je wat trends zijn, hoe deze geïnterpreteerd kunnen worden en op welk moment je op een trend inspeelt om je innovatief vermogen te laten excelleren.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie