Naar inhoud

Is jouw klantcontactcenter al klaar voor de toekomst?

Welkom in de tijd waarin iedereen bezig is met digitaletransformatie. Dat is een doorlopend proces, waarbij zowel systemen als mensen zich steeds moeten aanpassen aan nieuwe omstandigheden. Het creëren van wendbaarheid – bijvoorbeeld het snel kunnen inspelen op nieuwe klantvoorkeuren – is een van belangrijkste facetten van die digitale transformatie. Want als de door jou goed bedachte innovaties niet kunnen landen in de organisatie, kom je niet veel verder.

Voor veel organisaties is het realiseren van wendbaarheid een enorme worsteling. Een groot deel van die worsteling gaat over de wisselwerking tussen IT en de business. Die wisselwerking komt met name aan de voorkant vanorganisaties tot uiting. Het contactcenter wil investeren in goede tools om businessdoelen zoals een hogere net promoter score of meer conversie te realiseren.

IT daarentegen wil juist dekosten verlagen, afrekenen met legacy en meer aandacht voor privacy en security – zaken die de consument steeds belangrijker vindt. In de meeste organisaties kijken zowel business als IT aan tegen een enorm uitgedijdIT-landschap dat in de loop der jaren is opgebouwd.

Dat draagt niet bij aan het verandervermogen van de onderneming. Applicatie-integratie is nodig om het landschap te vereenvoudigen, te verbeteren en goedkoper te maken. Dit onderzoekrapport geeft zowel de business als de chief information en IT-manager inzicht in de organisatorische, financiële enbeheersmatige argumenten voor applicatie-integratie in klantcontact, iets waar ook de medewerker én de klant van profiteren.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie