Naar inhoud

Klantenservice: van kostenpost naar moneymaker

Veel organisaties hebben de afgelopen jaren flink moeten bezuinigen. Explosieve groei van online diensten en globalisering van de markt hebben gezorgd voor organisatieonderdelen die zijn samengevoegd, drastisch gereorganiseerde staffuncties en budgetten die onder druk staan. Eén van de bedrijfsonderdelen die als eerste hinder ondervinden, is de afdeling customer service. De reden? De klantenservice wordt door een aantal beleidsmakers vaak gezien als cost center in plaats van een value center.

Wanneer organisaties niet werken vanuit een passende contactstrategie en onvoldoende investeren in nieuwe technologie, heeft dat doorgaans grote impact. Reputatieschade door slechte customer care is snel geleden en de impact daarvan is niet te overzien, dankzij alle laagdrempelige social media.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie