Naar inhoud

Stand van zaken in de wereld van digitale marketing in 2020

Ondanks de COVID-19-pandemie en de impact daarvan op de economie, heeft 38 procent van de marketeers wereldwijd in de periode van maart tot mei 2020 aangegeven positief gestemd te zijn over het behalen van hun doelstellingen in de komende 18 tot 24 maanden. Deze optimistische visie lijkt welllicht prijzenswaardig. Zonder een realistisch perspectief op de veerkracht die marketingtechnologie kan bieden, kunnen zij echter in de problemen komen als de economische of pandemische condities verslechteren.

Aan de hand van de ‘Hype Cycle for Digital Marketing, 2020’ van onderzoeks- en consultancyorganisatie Gartner kunnen marketingprofessionals hun innovatieagenda opstellen en vermogen opbouwen om in te spelen op de veranderende marktomstandigheden.

Whitepaper downloaden

Ja, ik meld me aan voor de nieuwsbrief van CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie